Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

21 Kasım 2012 Çarşamba

“BİZE AİT YERİ İLÇE TARIMA VERDİK”

İlçemiz Hükümet Konağı’nda hizmet veren İlçe Tarım Müdürlüğü bundan böyle dün ihalesi yapılan 2000 metrelik yeni yapılacak binalarında hizmet vermeye başlayacak. Kaymakam Abdülkadir Karataş konuyla ilgili yaptığıaçıklamada şunları söyledi:
“ ben Soma’da ilk göreve başladığım zamanlarda İlçe Tarım Müdürlüğü’nün Hükümet Konağı’nda hizmet vermesinin uygun olmayacağınıbelirtmiştim.  Burada gördüğüm bazı çalışmaların müstakil bir yerde ve kendilerine ait bir binada vermelerinin daha uygun olacağını düşündüm. O zamandan bu yana bu birime ayrı bir yer yapmak için çalışmalar yaptım, yer araştırdım. Yine her İlçede Kaymakamlığa ait bir lojmanın olmayışını gördüm. Sağ olsun Belediye Başkanımız Hasan Ergene ile bu konuyu görüştüm. Bize ait bir lojman yapılması için kendisinden yer istedim. Kendiside bizim bu isteğimizi olumlu buldu ve Hüseyin Özkılınç Caddesinde Hastane’nin Acil kısmına giden köşedeki yeri bize verdi. Ben bu yere Kaymakamlık Lojmanı yapılması için her türlü parayı rahatlıkla temin eder ve bu Lojmanı buraya yaptırırdım ne var ki bu yeri daha faydalı amaçlarla kullanmak için bazı düşüncelerim oldu.2000 metre karelik alanın yarısını Aşevi olarak kullanılmasını diğer kalanını da İlçe Tarım Müdürlüğü’ne ait bir bina yapılmasıiçin verdim. Böylece yaptığım bu girişimle daha iyi bir iş yaptığımı düşünüyorum” dedi. Karataş “bu tür birimlerin ayrı bir yerde hizmet vermeleri daha uygun olur” dedi. Kaymakam’ın kendilerine ait olan bir arsayı iki önemli yerde kullanılmak üzere verdiğini duyan Somalılarda “Karataş’ın bu bu yaptığı fedakârlığı hiçbir kaymakam yapmaz. Kendisine teşekkür ediyoruz” dediler.
HABER-FOTOĞRAF: ŞEVKET YILMAZ& NAZLI ERDİL

 

Hiç yorum yok: