Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

15 Eylül 2012 Cumartesi

CENKYERİ’NDE Kİ İLKÖĞRETİM OKULU YIKILDI



Cenkyeri’nde uzun yıllardan beri birçok öğrencinin okuduğu beş derslik Öztüre İlköğretim Okulu, ELİ’nin dev kepçesi ile 5 dakika içerisinde yerle bir oldu. Okulun yıkılışını seyreden ve bu okuldan mezun olmuştuk diyen bazı vatandaşlar zaman zaman gözyaşlarına hakim olamadılar. Ne var ki bu okulun yerine modern bir okul yapılacak olması eski mezunlara biraz da olsa moral oldu.

Geçtiğimiz günlerde siyasi parti ve bazı vatandaşların gündemden düşürmedikleri Cenkyeri Öztüre İlköğretim Okulu’nun duvarlarının çatlak olduğunu ve bu okulda eğitim öğretim yapmanın sakıncalı olacağının ve binanın her an yıkılma ihtimalini belirten şikayetler olmuştu. Sonuç olarak ELİ’den gelen ağır iş makinesi ile bu okul ve yanında bulunan 2 derslik ilave okulda yıkıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahsin Altınsoy ve Şube Müdürleri Cenkyeri Öztüre İlköğretim Okulu Müdürü Alaattin Kaner ve Cenkyeri Belediye Başkanı Mehmet Kaya’da okulun yıkılışını izledi. Cenkyeri Jandarmasının aldığı emniyet tedbirleri sonunda okul makinenin kuvvetli darbelerine dayanamadı. CHP İlçe Başkanı Murat Bayramoğlu sık sık okulla ilgili açıklama yapmıştı. Duvarların çatlaklığını bir el girecek kadar büyük olduğunu burada eğitim yapılamaz demişti. Kaymakam Abdülkadir Karataş’ta yaptığı bir proje ile İlçemizde 7 okul yapılacak bunlardan birisi de Cenkyeri Öztüre İlköğretim Okulu olarak belirlenmişti. Kaymakam Karataş, “ Biz daha önce bu okulu yıkacaktık. Fakat yazışmalarımızın sonucunu bekledik. Yıkılan okulumuz 5 derslikti. Şimdi projemiz olan 7 okul projesinin ilkini Avdan’a yapmıştık. Bu okulumuzun yapımı bitmek üzere. 2.sini de Cenkyeri’ne yapacağız. 12 derslik olacak bu okulumuzu Manisa Valiliği ve Köylere Hizmet Götürme Birliği’nin katkıları ile yapıyoruz. Okulumuzu 2. döneme yetiştirmeye çalışacağız.”dedi.

HABER: ŞEVKET YILMAZ

Hiç yorum yok: