Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

16 Kasım 2012 Cuma

MYO’DA KUZEY RÜZGARI ESTİ

Celal Bayar Üniversitesi Soma Meslek Yüksek Okulu, Soma Belediyesi’nin katkılarıyla 2012-2013 Eğitim Öğretim yılı nedeni ile öğrencilere “Hoş geldiniz” konseri düzenledi.
Celal Bayar Üniversitesi Soma Meslek Yüksek Okulu bahçesi içerisinde düzenlenen konserde ünlü Rock’çı
Umut Kuzey  şarkıları ve farklı tarzı ile öğrencileri coşturdu. Ünlü rock sanatçısı dün akşam saat 19.00’da öğrenciler ile buluştu. Birbirinden güzel şarkılarını onlar  için seslendiren sanatçı sahnede yaklaşık 3 saat yer aldı.  Celal Bayar Üniversitesi Soma Meslek Yüksek Okulu öğrencileri için düzenlenen etkinliğe ailelerde katıldı. Konser sonunda Celal Bayar Üniversitesi Soma Meslek Yüksek Okulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Ayla TEKİN, Rock Sanatçısı Umut Kuzey’e çiçek ve madenci heykeli taktim etti. Tekin, “Etkinliğimize katkıda bulunan Belediye Başkanı Sayın Hasan Ergene’ye teşekkür ediyorum.”dedi. Konser bitiminde ünlü Rock sanatçısı ile öğretim üyeleri ve tüm üniversiteli öğrenciler hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABER:NAZLI ERDİL
 



 
 






 


 
 

Hiç yorum yok: