Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

18 Eylül 2012 Salı

İLKÖĞRETİM HAFTASI KUTLANDI

İlköğretim Haftası kutlamaları nedeni ile gerçekleşen etkinlikler bu yıl Kurtuluş İlköğretim Okulu’nda gerçekleşti. Kaymakam Abdülkadir Karataş, İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahsin Altınsoy, Okul Müdürleri İlköğretim Haftası kutlamalarına katıldı.

Kaymakam Abdülkadir Karataş, burada yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Her yıl kutladığımız İlköğretim Haftası etkinlikleri bu yılda Kurtuluş İlköğretim Okulu’nda gerçekleşti…Okullarımız açıldı. Okul bahçeleri ve sınıflar doldu her yer cıvıl cıvıl çocuk sesleri ile yankılandı. Çok güzel bir tablo ile karşı karşıyayız. Bizler çocuklarımızın güzel eğitim görmeleri için okullarımızı yeniledik. İlçemizde ki okullarımızı Soma’ya yakışır hale getirdik. 10 okulumuzda küçük,22 okulumuzda büyük çalışmalar yaptık. 4+4+4 uygulamasına çocuklarımızın rahat edebilmeleri için her türlü fedakârlığı ve olanağı sağladık. Anne ve babalar çocuklarını ne kadar sevip koruyorlarsa bizlerde çocuklarımızı onlar kadar seviyor ve koruyoruz. Bu bakımdan hiç merak etmesinler. Hepsinin çocukları emin ellerde. Köylerde ki 662 çocuğumuza sıcak yemek veriyoruz. Taşımalı eğitim ile köylerden ve diğer beldelerden gelen öğrencilerimizin her türlü ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Bu yıl bir okulumuzda kura ile sınıf belirledik. Bu çalışma çok güzel oldu. Öğretmenleri de kura ile seçen öğrencilerimiz kendi seçtikleri öğretmenlerde öğrenim görmeye başlayacaklar. SBS’de Manisa 3.sü olduk. Bu çok mükemmel bir başarı. Soma’nın yüzünü güldüren bir başarı. Benim Somalı öğrencilerimden bir isteğim olacak: İlçemizde ki Fen ve Anadolu Liselerinin sıralarını Somalı öğrencilerimizin doldurmalarını istiyorum. Bu yıl Soma’da 1.050 öğretmen 19.800 öğrenciye eğitim verecek. Öğretmen sıkıntımız yok. Ben yeni eğitim öğretim yılının Somalılara hayırlı olmasını diliyorum.”dedi.


HABER: ŞEVKET YILMAZ

Hiç yorum yok: